Glamour

Gårdagen tillbringades hos världens bäste Anni som hade glamourmiddag! Jag kom dit lite tidigare för att inte komma försent, och hjälpa till:)
Sen så kom människorna i sina fina klänningar, (jag hade min  balklänning) vi åt middag sjöng singstar, sen var några tvungana att gå hem... Det är nackdelen med att alla bor så långt bort från varandra :/
Men jag marie, felicia, sunshine, och anni, drog för att träffa några av annis kompisar som firade nån vid en sjö. Det var kul men vi hann nästan bara komma dit innan folk släckte elden och polisen kom. Men Annis okompisar är sköna och jag är ju översocial så det gick bra hahaha;).  

  

  


    


 

Kommentarer
Postat av: SYSTEER

Coola fransar! ;P

2009-04-06 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0