Helgen:)

Helgen har vart/är väldigt  bra:) I fredags så följde jag med sis och ett par sköna högländare till Judarnsskogen det var nån som fyllde år och hade tänt en brasa vid Judarn! Vi gick det men gick fel och jag och Linn (ingen bra kombo i mörkret) höll på att dö av skräk innan vi kom fram, hahaha mörkrädd. Men det var kul:)
Kajsa, Greta, och Jag missade 12:an så vi fick gå hem från Stora Mossen men det gick ganska fort:)
I lördags så pluggade jag ute i sommarvädret innan jag åkte iväg och serverade på skolan. Vi skulle servera allt från 25-85åringar som gått ut skolan men det var faktiskt kul! De gamla var roligast.
Och det kom fram en gammal tant innan allt hade börjat och började prata.
-Ohh var det ni duktiga flickor som serverade förra året också?
- (vi) Ehh nä vi går i 1an?
- ahh då vet ni inte att de är jag som är den tokiga gammla rektorn här!!
Hhahaha och så babbla hon på hon var en riktig kruttant, en sån ska jag också bli när jag blir gammal. :)
Idag har jag byggt upp en agilitybana och kört det med moen, snart bär det av till Bremsjöbarnen ska vara barnvakt. Moneyy;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0