Huvudet på rätt plats!

Imorse hade jag tur! Jag hade fått ett mess från becken och lyckades glömma mobilen på bussen när jag gick av till skolan!! när jag kom in och började känna i fickorna så fick jag panik när det gick upp för mig att den hade följt med bussen!
Springer allt vad jag har mot sånga station och får syn på Susanna som kmr cyklande, haha skriker om att låna cykeln och cyklar i full fart mot slutstationen.
När jag väl kmr fram dit så ser jag att 117 (min buss) har börjat rulla till en station så det blir till att vända och springa ikapp den. När jag väl har kommit ikapp den så ser jag att det inte är samma, busschaffisen säger att min buss har bytt till linje 112 och att den åker om 1min!
Kubbar tillbaka till stationen och hinner precis till 112, där jag flåsande får fram, "hej jag åkte med den här har du min" Mobil? Frågar han, räcker fram min mobil och ler:) Det gjorde min dag!


Kommentarer
Postat av: marie

lotto!:D

2009-04-23 @ 18:37:14
URL: http://maariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0