IGÅR

Hahahah har märkt att det blir ganska många "igår" inlägg;) menmen thats life:) Igår så blev jag inte utsatt för så mkt luringar faktiskt men så var man ju lite nere också :/.
Men jag måste säga att L8 lyckades lura Camilla i  klassen ordentligt! XD Det var riktigt kul! Min käre L8 är libanes så på morronen så skickade hon ett sms till Camilla där det stog typ: Hej jag står på Arlanda nu hann inte berätta men jag ska åka till Libanon idag hejdå:).
På morronen så har vi gympa så jag satt och tog av mig skorna och så kom Camilla in och ba: VET NI L8 SKA TILL LIBANON!! och så läste hon upp smset. hahah det roliga va att jag gick på det först och  ba jaha jag är inte så förvånad hehe ooopsxD. Men sen så sa Sara men nej L8 är i gympasalen. Men Camilla som var i upplösnings tillstånd bara NEJ, och så rabbla hon upp smset igen. Nu fattade jag också att det var ett aprilskämt så jag ba: ehhh Camilla du vet vilket datum det är idag va? 1 april;)
Men camilla bara läser upp smset igen och jag suckar och går ut till gympasalen med camilla efter mig där L8 står och garvar hahahahah:P HUMOR:P

Kajsa blev ordentlig lurad hahah:P det är en tjej som heter Linn som har flyttat runt lite och bla bott i Belgien och hon blev lurad att Linn skulle flytta tillbaka till Belgien!! De lurade typ hela Högland, bra tkr jag;)
Idag så visade sig våren 4-real jag fotade lite vårtecken i trädgården:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0