Ma ska inte byta skolan

Emma ska inte byta skola för alla hennes vänner här vill ha kvar henne. Ingen vill gå i den här cpklassen utan emma. Emma, om du byter skola, vem då ska jag (hanna) prata GG med? Vem ska jag då sitta bredvid på franskan? Jag behöver dig, som alla andra. Du får inte byta klass bara för att mer än 50 procent är cp. Snälla, om du drar så blir det ju ännu färre normala girls i klassen.

Snälla snälla bästaste bästis emma, du kan klara det - de e därför du har oss. Vi ska hjälpa dig genom vardagen och klara av alla konstiga people i klassen.

PUSSAR PÅ DIG SÖTASTE <3<3


// Din Sunshine


Kommentarer
Postat av: sis

Emma! Du kan inte byta skola när hanna har skrivit nåt sånt här! fett gulligt! baaaaah konstig syster

2009-05-03 @ 10:31:04
Postat av: emma

aaawwww nu blir jag alldeles rörd hanni<3

2009-05-05 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0