Nya frisyrer, Nya skor

Tja hörni, har ni tänkt på det att nästan allt sitter i håret? Nej men faktiskt seriöst det är väldigt mycket av dig själv som sitter i håret. Det är himla viktigt! Just idag har jag haft en bra hair day, love it!
En kul grej med måndagar är att man får se nya frisyrer ofta:) Och som jag hade sagt så hade Annis frisyr blivit bättre, jättefin som vanligt:)  Och juste en tjej i min klass Felli har bytt från en hipetihopfrisyr till långa svarta dreads! Hahaha ja det kommer ta ett tag att vänja sig vid dom. Det skulle jag aldrig våga:) Jag fortsätter att spara ut så att jag får ett eiktigt långt blont hår på standen:)
Förresten så kom mamma igår med ett par nya skor till mig, hon sa bara här emma får du ett par skor! Då blir man glad!


Det här förgyller ens dag ännu mer när man kommer hem;)

Kommentarer
Postat av: marie

schnyggve skor!

2009-04-21 @ 14:56:25
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: sis

snälla emma, du har väl inte ätit upp glassen?

2009-04-21 @ 20:13:29
Postat av: äni

chocolate macadamia?! omg gotta try it! <3

2009-04-22 @ 20:55:21
URL: http://wildheart.devote.se
Postat av: Anonym

Nä jag har inte ätit upp den;) Jaa gör det Än den e asgod;)

2009-04-22 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0