SOV, KLIPPNING, (UPPFOSTRAN), KUSINER, BLOD, BRO, MISSLYCKANDE, OCH GG.

Så kan man nog sammanfatta den här ganska ohändelserika helgen, men jag gillade den ändå. :) Fredagan inleddes med slö, och lite senare panik. (vem är förvånad)? Kom lite sent till SV men eftersom min svlärare faktiskt är en normal människa WOWAWIA! Så bryr hon sig inte om såna träkheter som att missa tiden lite. Jag gillar såna:)
Sen på kvällen blev det lite ridning och sovna i soffnan. Vilket härligt ord soffa är by the way... Soffa.. soffa.
Nej back till ämnet, helguppdatering. Sen på lördagen så vakna jag av ett sms från en av mina favvossar : Anni. Vi drog ut på stan där jag endast köpte fika, och anni klippte sig tyvär så blev hon inte nöjd så det blev inga bilder på den frisyren..
Anni tycker by the way att jag inte ska stirra så mkt på folk, (jag gör det om jag ser någon som jag känne rigen från TV/ om den ser rolig ut). Så ibland får jag bli lite uppfostrad av anni. Kusininvadering här på kvällen och det var helt ok men ganska tråkigt.
Idag sön så cyklade jag till Kärsön och la ett blodspår till moe, 4tim senare så kommer vi dit och njaa det gick inte alls bra... Hon viirrade bort sig totalt så nästa gång så blir det ett mycket kortare spår. Molly och jag ska bli Champ i viltspår:D just nu ser det ioförsig ganska mörkt ut, men det blir nog ljusaresnart.
Kvällen avslutades med Gossip Girl, och Wipeout.  Jag ska vara med i Wipeout när jag blir stor! hahaha roligt:) 
 Ska uppdatera bättre puss! 
(Bilden på spårgeniet  är tagen av min kompis moa. (mmnw.blogg.se)




Kommentarer
Postat av: marie

mm.. uppdateringar har du varit väldigt dålig på .. :P

2009-04-19 @ 22:31:17
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: emma

kmr från rätt käft!;)

2009-04-20 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0