Kul kväll;)

Dagen började med basketboll!

Sen så klockan halv sex så bar det av till canon city cinema!! Lasse hade bjudit med mig till nån exchange student "get together". Det var inte min orginisation (de bryr sig inte om mig). Utan en annan.
Vi bytte presenter (jag tog med mig en marabou mint!) Och åt pizza, det var folk från Slovakia, Tyskland, Ryssland, Kina, Japan, Chekoslovakia m.m.
Mötte många nya spec en snygg (!) tysk Fabian, mumma! Hahahha

Vi fick gå in "Behind the scene" för att vi var exchange students, så vi fick gå in och se hur de visade biofilmerna och hur de kom levererade osv. Det var riktigt coolt!
Filmerna såg ut som gammal kamera film ni vet?! Och de hade de på runda stora plåtgrejer som var typ 1,5m i diameter!
De kommer levererade i rullar med film i plåtlådor, och vissa filmer (Harry Potter, New Moon etc) har tidslås så att de inte kan visas i förväg, så när tiden slår in så öppnas låset, coolt! 
 
Vi såg på filmen Avatar (3 timmar lång) och jag trodde att jag inte skulle gilla den alls, men jag tyckte faktiskt att den var jättebra! Den hade allt, spänning, sorg, action, humor, och kärlek! Jag tycker att ni ska gå och se den! Även om ni inte tror att ni kommer gilla den så kolla ändå! 
Kvällen sluutade bra med en hel del nya nummer i mobilen hahaha, this can be intresting folks;) 
PÖSS! <3
 Så här kommer biofilmrullarna till biografen!






Kommentarer
Postat av: marie

svar: Emma ... det heter inte "vollon påbrå" utan vallon påbrå :P hihi



valloner var urprungligen från belgien och flydde till olika länder i något krig typ ;) så jag har belgiskt blod i moi, hihi (:

2009-12-25 @ 12:20:23
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: Matilda Pellen

Fan jag älskar Avatar! Såg den på jullovet med Daniel :)

Hoppas du har det bra i USA, saknar dig!

Kram Matilda

2010-01-13 @ 16:27:19
Postat av: EMMA

Jaa den är asbra!!

Du å daniel är såå söta! HAr det bra:D Ses I SOMMAR!<3

2010-01-14 @ 02:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0