AVSKEDSFEST PÅ SOLVIK:D

Efter mycket om och men så bestämdes det att vi skulle ha avskedsfest för mig på solvik på tisdagen(!) så vi började samla ihop lite folk, och vid halv tio tiden så kom jag, Linn, Carro, och Marie till Solvik. På taket satt det en massa personer men jag fick inte gå upp dit för att de höll på med en överaskning hahaha!

Så jag spenderade lite tid på bryggan med Oliver, hans kompis Viktor, Isolde, och Dr Stevens (Dr Stevens på tel).
Sen efter en otrooligt lång väntan så fick även jag klättra upp på taket och där var bla järngänget, Amanda, Brommamänniskor (<3), och lite annat löst folk haha!
Sunshine hade köpt en Sverigeflagga där alla hade skrivit massor med saker på, jag blev jätteglad!
Sen så kom det fler människor och järngänget lyckades göra upp en eld.
Folk pratade och bara så alla vet så ska  man passa sig om det är nån som har permamenta pennor på nått sånt här hahah men det va kul!

Amanda och Rabarber agerade fotografer med min kamera gå in på facebook så kan ni se dem:P
Själv så höll man på att bli ikastad i vattnet, men jag klarade mig undan förutom skon hehe, men jaaa mycket saker hände och det blev ganska lyckat tycker jag tillslut ivarjefall, Carro och Oliver (sötingar) agerade matchmakers åt olika folk med olika resultat hahahaha:P
Och det här var nog sista gången som jag träffade Grinchen innan USA!!! :( Kommer sakna den lilla filuren...Men som tur va så hoppas ... Jag att jag kommer träffa fler innan jag åker, afterall så är sommarn inte slut än det är lågnt kvar!!
Men det var kul iallafall på Solvik med sköna människor!<3

Dagens Jobb: Lägga upp bilderna på Facebook, otekninsk människa och muppdator är ingen bra kombo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0