CRAZY

Ok så ska jag dra vad som har hänt lite kort de senaste dagarna:)

Slutade skolan i Tisdags- Var med Sunshine och irrade omkring på Djurgården:)

Onsdag: Fest på Kärsön med härliga högländare! Visade sig att Fluff åker till USA samma datum som jag hahah! Folk höll på att ramla i vattnet men annars gick det lugnt till. Funderar ganska starkt på att börja i Högland när jag kommer hem från USA, men vi får se vi får se!
Tove, Bajsa, jag ,och Flummna gick (!) hela vägen hem från kärsön men det tog inte så jättelång tid!

Tors: Bio med Sunshine och Axel, såg på "Baksmällan" hahahha klockren! Den var asbra gå och se den allihopa!

Fre: Regnet öser ner... Gick och hyrde Twiliht mkt bra film!  Bajs och jag gick till Flummna och träffa hennes vallp Sazzie en liten brun lagottotik på 3 månader, jättesöt!! (men inte lika söt som moen såklart!) Mammas kompisar kom hit på kvällen, hahah tänk att vissa vuxna kan vara asköna! 

Idag: Har regnat sen jag vaknade, Men jag vet vart jag ska på mitt Highschool year nu!!!!!!
En håla hahah som heter Penrose i  Colorado, min Highschool heter Florence High school och ligger en bit bort så jag kommer att få åka skolbuss! En såndär gul ni vet, ligger ca 20 min bort från en större stad : Colorado Springs, och ca en timme bort från huvudstaden i Colorado, den stora staden Denver!
Stället där jag kommer till är mest känt för sina "fruit farms" och ett fängelse som ligger i samma stad som min High scool... HE HE kul fan vad nervös jag blir!! Och jag åker den 4 augusti!! HJÄLP!
Men hoppas på en kul tid i USA!

Dagens Bild: Den första bilden som kommer upp när man söker på Penrose Colorado!  KUL...  PÖSS!!!!


Kommentarer
Postat av: marie L.

USA kommer säker bli hur underbart som helst M ;)<33

2009-06-15 @ 13:43:43
URL: http://maariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0