Le week-end

Fredag: Jag var ledig från skolan och latademig heeeela morgonen, skönt! Gick ut på en promenad med Moe och gissa vem som satt i köket när jag kom hem? Sunshine, såklart! :D Efter en stund kom Kajsa med sina sköna Highlandspolare Isolde och vilda Tilda! Vilda Tilda drog hem ganska snart och sedan satt jag, Sunshine, Kajsa och Isolde och snackade lite strunt :) Jag var nöjd för att jag räddat Micke och Isolde från en viss person (vert)

Sunshine och jag bestämde oss för att hänga lite med Järngänget. Dock var Einar sjuk och Axel dissade oss för en 93-fest i Spånga.
Så jag, Esmeralda, Filip, Sunshine och en blond liten sak som också heter Isolde skulle gå på bio! Så jag och Sunshine stressade iväg in mot stan för att sedan inte hinna med bion. Det bar iväg till Café 60 istället där vi satt utomhus med en varsin Chailatte och annat gott!

När vi suttit där en stund går det förbi tre stycken riktiga fjortisar som skrek och höll på som fan. Vi sa till Filip att han skulle gå fram till lakritsfjortistomten med aggritionsproblem och fråga om hennes nummer! Detta resulterade i att Emma och Filip springer efter fjortisarna. Följande händer:
Filip frågar om nummret, lakritsfjortistomten dampar, tappar sin mobil och börjar skrika och säga att hon ska ringa sin "bryscha" Hon sparkar Filip ett ex antal gånger (det låter värre än vad det faktiskt var) hahahaha Filip bara böjer sig och säger: Yea spank me! Hahahahah fett skön!
 Sen gick hon fram till Sunshine, Esmeralda och Isolde och frågade om var med mig och Filip. Sen börjar hon kaxa (självklart mot den kortaste) Esmeralda, men jag säger åt henne att inte röra Esmerlada så då går hon på Filip igen.
Jag kan ju inte hålla mig utan asgarvar hehe, så då går hon på mig!!
Jag som är konflikträdd och backar och ba: Nej, nej, chilla hurru hahahahah! Som tur va kommer Filip och hon slår lite till på hohom innan hennes kompisar lyckas dra iväg henne. Jaa aggretionsproblemm säger jag bara! 

Vi drar sen iväg med siktet inställt på Spångafest, men när vi kommer fram så har polisen kommit dit, så vi bestämmer oss att ta nästa buss som kommer om en halvtimme. Medans vi väntar på den så hinner vi med det här:

• Filip hittar en gascykelpump att roa sig med
•Esmeralda vig som en jag vet inte vad klättar upp på en stolpe (jag försöker sen med ett mindre lyckat resultat)
• Vi sjunger nationalsången för full hals (det hade blivit nationaldag!)
• Vi såg Samuel Haus (Tsatsiki) han var jättekort!

Lördag: Klockan 17.30 ca så träffar jag, bajsa, och Sunshine min käre Flummna i Alvik! Hon har klippt sig kort men det var jättesnyggt! Vi åker in till Skeppsbron, där vi såg Veronica Maggio, Miss Li, ERIK BÄSTASTE HASSLE m.fl.
Erik Hassle var lätt bäst och han log mot oss! Han kommer lätt att slå stort.
Sen så drog vi till Lidingö och på vägen så köpte vi present till födelsedagsbarnet Micke: Princess Sparkle! Vi flummade asmycket på vägen dit och skämde ut oss lite, men heey vi kommer aldrig att träffa de mäniskorna igen! Jag råkade tex ramla mitt i stan, jag snubblade på en kant som var typ 1cm hehe.
Men nu orkar jag inte skriva mer ska ut i  det fina vädret och köra lite agility med den käre voffsen<3.
PÖSS!
Dagens bästa: Sommarvädret är tillbaka!
   


Kommentarer
Postat av: Hanna (Sunshine)

Treeeeevlig helg :D

2009-06-07 @ 14:43:47
Postat av: marie L.

Samuel Haus gick i min skola, dah ^^ :P

haha stackars lilla konflikträdda emma! :P

2009-06-08 @ 11:51:39
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: BAJSA

Hola! :) PRINCESS SPARKLE ÄGDE ALLT! Tydligen har honoch micke ngt på gång, kände att det var ngt i luften i lördags. hon bridog iaf med en rolig flumstund med Ems och de gulliga Hannorna <3 men dah jag har ju aggritionsproblem juee! samling sp08 XD PUSS SYSTER YSTER

2009-06-08 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0