lite updates:P

Japp hoppas att alla hade en grym midsommar det hade i allafall jag! Alltid lika kul i dalarna och det är alltid lika kul att träffa min käre göteborgare Sara<3, henne har jag känt typ innan jag föddes! Det är så härligt med såna vänner som man kanske bara träffar 4-5 ggr per år och ändå när man träffas så är det som om inget har förändrats! Love it!
Sen nu när vi kom hem så har jag shoppat 2ggr:)
Inköp: 3BHar och en bikini yeey!:P  
Har dock bara 68kr kvar på kontot suger men vad skaa man göra?:P
Har hållt på lite med USA och flängt på stan sen jag kom hem från midsommar och älskar sommarn!!<3

Igår så cyklade jag och kajsa förlåt (bajsa) och la ett blodspår till moen, bajsa klagade väldigt och själv så blev man 7 myggbett rikare, not nice men aja:P
Så imorse så drog jag och molly tidigt, tidigt (8.00!) och spårade. Och tro det eller ej men hon hittade benet!!!!
(Hon har aldrig gjort det dom 2ggr som jag har lagt spår innan åt henne) Åh miin pälskling, jag blev så stolt över henne så vi gick till Ängen där hon fick bada lite!

Sen så drog vi hem duschade och sen efter en tur till Ålstensgatan så drog kajsa och jag till T-centralen där vi fixade biljetter. Bajsa drog till Isoldes landställe i Strängnäs och jag hämtade ut biljetter till Marma lägret för mig och vovvsen! Sen så fick jag ta en spruta fästingvaccin (aj hatar sprutor!) började blöda ganska mycket faktiskt, hehehe. Sen hämtade jag upp min fjällräven på kemtvätten, pakar inför USA eller ok ska börja packa hahaha:P 

Dagens låt: Till Dr Stevens och Minibitchi, saknar er bitches!<3 Den här är till er<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0