NERVÖS

Varit asnervös för USA idag, fick nämligen ett brev med massor av regler och om att vi skulle till ambassaden för att göra en interjuv! För jaaa det kommer vi verkligen att hinna! (Ironi vänner;) )
Men botemedlet mot det är en onödigt men skön nattpromenad med pälskling, och sitta vid vattnet och prata med världens bästa Saris<3 och sunshine såklart!
Sen 1 och en halv kaka på det så är man inte så nervös längre!

Idag har jag tvingat hit Funny the Bunny hit för att cykla med mig och Moe Hoe för att bada och sola, lyckades bra med övertalningen! Det var asskönt i vattnet och sen ska vi inte klaga på solen heller löövly!

Dagens "glömskning": Kom precis på att jag har glömt min bok på gräsmattan, men den får leva vildmarksliv i natt för att det är mörkt ute nu och jag är mörkrädd hehehehe, kämpa på!

Hoppas att ni alla la märke till att jag kom på ett nytt ord : GLÖMSKNING välkommen till världen!
Ska skriva en ordlista med mina ord som jag har kommit på: Emmas ordbok hahahahXD

Puss på er sommrisar! (Oj ett till NYTT ord):D I`m on it know!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hahah emma du borde bli typ en sån där som kommer på nya svenska ord=)

2009-06-27 @ 08:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0