senaste in my life:P

LÖRDAG: Fest oss Jacob! Kul som vanligt, dansade, drack, hoppade på en blöt studsmatta vilket ledde till att man blev blöt:O ahahhaha, dansade även i regnet kul! Nä men det var som vanligt väldigt kul ofc! Och så följde några snälla gäntlemän mig hem eftersom jag inte vågade gå hem själv! Bra det.

Igår ( söndag så hämtade vi Bror Gustaf i Danderyd efter att han och hans klass har vart och seglat en stor segelbåt i ca en  1 månad! Den var stor och fin:)
Det regnade och blåste hela dan vilket ledde till att när vi stod på bryggan när de kom in så blåste mitt paraply "sönder" alltså att den vände sig och såg ut såhär   < istället för )
Oh förstog ni mina paraplybilder? Väldigt smart om ni frågar mig! Ja och när det (med paraplyet hände så kämpade jag med att den inte skulle flyga i vattnet, Ja medans allt det här utspelade sig på bryggan så pekade Gustaf på mig från båten och sa till sin klass; Och hon där med paraplyet det är min syster ahhaah! KUL!
Sen på båten så gick alla framför mig (ca 6-7 pers) och skakade hand med en kille ur Gustafs klass, vilket jag också gjorde med ett glatt HEJHEJ! Han såg konstigt på mig och jag fattade att de framför hade hälsat på honom för att de kände honom! Hahahah jaa men vad ska man göra?

Dagens väckning: Gustaf och Bajsa som stormade in i mitt rum och sorutade vatten på mig när jag precis hade vaknat i min säng, den blev blöt men jag vaknade hahhaha! Men jag ska hämmnas när de minst anar det! :P
  PÖSS<3

                                                            IMORN SKA DET VARA SOL! (OM JAG SÅ MÅSTE GÖRA EN SOLDANS)

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

emmish, soldansen hjälpte ju:D:D, det är sol ute, hahaha

2009-06-16 @ 08:23:23
URL: http://charlottiish.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag vet det är den bästa soldansen!<3

2009-06-18 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0