SENASTE

Nu har jag äntligen fixat klart alla mina USA papper!!! Ah kan inte fatta att jag nog ska åka på ett high-school year till AMERICA! Hahahaha hur i helvete ska det gå igentligen?? Blir nog the time of my life:P
Jag har inte skrivit på läänge jag vet, men det har vart fullt upp med skola(slutprov), hundläger, Usapapper (det va panik!), och jaa det var det som tog upp min tid.. Men nu är jag tillbaka mohahahhahah!
Ok, uppdatering:
Tors (förra alltså) kastade utan mening, utan att jag hade tittat eller nånting en keps som landade rakt på kepsägarens huvud!! Ni kanske inte fattar men ändå ,ASCOOLT! Panikade så mkt för Usa papprerna så att jag började blöda näsblod, inte praaa.

FRE,LÖR, SÖN: Åkte,var och om hem:   från/på vovveläger med Moe, 50 männskor i min ålder, och 30 hundar, ASKUL! Lärde sig mkt, blev brun, lärde känna assköna människor som jag ska hålla komtakten med m.m.

ONS: Studiedag skönt, gjorde inge spec ska bli bättre på att blogga lets see:P

HELGEN MED SUNSHINE KOMMER BLI FETT MED MAJS, YEEEY! 

DAGENS ROLIGASTE: Bajsa som duschar moe ute i trädgården säger bara det;)
PÖSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0