SISTA "RIKTIGA" SKOLDAGEN!!

Idag har det varit en händelserik dag: Pratade med stallchef om USA år, ramlade med cykeln och slog huvudet i bilen men konstigt nog så gjorde det inte så ont? Somnade, vaknade, fick panik (trodde att detr var TISDAG) sprang ner till Bajsa  .

E- Kajsa har inte du heller gått det är avslutning idag, åhhh varför försov jag mig!!
K- Ehhh va?
E- Men.... är det inte tisdag idag?
K- Åhhh nej fortfarande måndag hahaha!


Hmmmm undrar om slaget mot huvudet påverkade mig? hehe Men nu slänger jag den hett eftertrakdade videon där klass N!D sjunger för vår fysiklärare Mounir!

Dagens vurpa: Jag ramlar medans jag pratar med Bigge i mobilen och slår huvudet i bilen



Kommentarer
Postat av: marie L.

för vackert, nästan tårögd x)

2009-06-10 @ 14:33:09
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: Lotta

jaaa, melodifestivalen 2010 ? jhahaha..

2009-06-10 @ 16:08:41
Postat av: bajsa

Älskar Maries skratt!! :) hahah

2009-06-14 @ 18:34:04
Postat av: emma

succé´bästa vi va grymma!

Sunshine och jag: "Goodbye" hahahah XD

2009-06-18 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0