WEEEEE

Idag har jag och Sunshine varit på utförsäljning av wee-lager i hjorthagen:) Hittade ett par Chinos för 100kr i stället för ursprungliga 800kr, hahhaha yees!! Och så köpte jag låga strumpor 3st för totalt 25kr, i storlek 42-45 hahhaha fråga mig inte varför! Nice NIce, ska dit imorn också se om man kan fynda lite mer, tex ett par fräcka hörlurar hahahah!

Idag på matten så gav vi Farrin blommor och hon blev så glad, men så fick ju typ alla VG, istället för IG heheheh.
Sen på fysiken så sjöng vi en sång för mounir, måste faktiskt ta åt mig äran lite, men det var inte bara jag utan andra sköningar oxå! Filmen kommer självklart upp men så länge så får ni nöja er med texten! De text rader som jag kom på är i fet stil;)
 
There`s a reason why, people try.
We don`t get a thing, but we still got our bling!
You call us dumb,
when we don`t get a hum.
Forces come around with the speed of sound!

Ref: Hallelulja
(Sunshine och jag: and goodbye) ggr 8!
 
Bigge på gitarr, och det ända jag har att säga om den här låten är vilket mästervärk!

Dagens låt: Mounir låten of curse!!!   

 
Jag + en gitarr= sweet,sweet music!

Kommentarer
Postat av: marie L.

emma + gitarr = inte alls sweet sweet music , haha :D

2009-06-07 @ 11:32:26
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: emma

passa dig marie! haha

2009-06-08 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0