Första inlägget:P

Idag så har jag vart på stan med syster yster och mami:D Fick ett par nya vårskor och en klänning. SEn så köpte jag 2st T-shirts själv, bilder ska försöka komma upp imorn.(men alla som vet vilket tekninskt underbarn jag är får se).
Sen så måste jag berätta lite om gårdagen:) Hanni kom till mig eftersom vi inte hade sett varann på typ 1000år, vi kollade lite på Robinson. Är det bara jag som tkr att det var MYCKET bättre förr? Då ville man ju nästan va med i det ju, me dvita stanstränder, turkosa blåa hav, och mysiga palmer mmm. Men nu med lera upp till knäna och en galen norrlänning som hoppar runt och halshugger ödlor nej tack!  Så jag och Hanna drog till C arro gör att träffa lite roliga människor och det var kul i ca en halvtimme tills det spåra ur lite? Aaa bättre lycka nästa gång Carro ;) 
Idag så träffade jag hanni på stan igen så vi åkte tsm hem med 12:an:) 
Så hoppas att det här med bloggandet blir kul (vi får se eftersom det här är den tredje gången som jag skriver det här inlägget!!) 
Men aa puss och kram på er!:D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAA wow!Du är ju ett SÅ teknikst underbarn...hahaha lycka till med bloggen ems. XD

2009-03-23 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0