IGÅR

Igår så var vi på Aqvaria med klassen:) Det var riktigt kul och det vara bra öppet för vår klass hahaha! Men jaa det var väldigt mkt softare att gå omkring och titta på fiskar än att vara i skolan iallafall:P Det fanns ett stort akvarium med bla hajar i och där under satt jag och marie och pluggade till kemiprovet medans hajarna simmade över oss, coolare pluggställe får du ju leta efter!
Och på vägen dit så mötes jag och L8, camilla och gick till 47:an. Men efter en station så gick jag och L8 av och köpte en Chai latté mums! Sen när vi skulle på bussen så vände sig busschaffisen om så att det såg ut som att han skulle strunta i oss sås jag ropade: Neej han dissar oss!
L8: Men neej kolla de bara byta ser du?
Jag: Jaha hahah vart satt han nånstans i båset vid pedalerna??
L8: Men snuskis! HAHAHAHA
(Kanske inte alla som fattar men kul var det)
Sen när vi gick  in så började jag att asgarva och så mötte vi en glad Anni som fyllde år:D


Kommentarer
Postat av: lotta

hahahahahahahahahahahahahaa omg;)

2009-03-31 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0