Kan inte jag få ha tur nångång?

Idag så var det en vanlig dag i skolan, Sunshine följde med mig hem och vi köpte presenter till Anni.
Sen så åkte jag med moen till veterinären för att göra ultraljud och se om det fanns några småttingar i magen. Veterinären kletade på kladd på magen och letade, och letade men inga valpar...
Blev så himla besviken och ledsen... Mamma sa sen att vi kan ju försöka nästa år och se då, men njaa jag vet inte jag vill ju ha valpar men Moen är ju det viktigaste och då kmr hon var 6 närma sig 7 om hon får dem nästa år.
Är det nån  av er som har några tips? Är det knäppt att ta en förstakull på en tik vid den åldern? Även fast hon e pigg och frisk?

Kommentarer
Postat av: carro

NOOOOOOOOOOOOO!!

men se det positivt: då blir det en awesome frankrike-resa iaf, med lilla mig hihi!

2009-04-01 @ 09:40:39
Postat av: kajsa

awesome och carro? är inte säker på om dessa två ord hänger ihop? HAHAHAHAHAHAHA XD

2009-04-02 @ 14:19:54
Postat av: carro

det är bara att hålla käften och stå ut :)

2009-04-02 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0