STAN!

Idag var jag på stan med min sköna vän Anni:P Love ya! Vi skulle leta present till Hanna och jag var ett duktigt stöd hahah:P Vi köpte Chai latté (of curse) och en glass med topping. Idag på skolan så gick vi och kolla på lammen i skolan, 10st nu sjuukt söta! För er som inte vet så går jag natur inriktning djurkunskap på Spånga gymnasium vilket e kul för att man får hålla på lite med djuren:D Men inte med ormarna jag har fobi för dem och igår försökte majsormen döda mig! Eller så hotade han mig genom glaset (den jäveln) vilket funkade jag var borta från glaset ganska fort efter det måste jag säga! hahah 
Och by the way så var min kära sjukling Marie tillbaka i skolan idag :P Och ja jag vet min blogg har fuckat upp sig med bilderna men det orkar jag inte göra nått åt nu:P Så puss hej:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0