Är du kär eller?!

Rubriken kommer från en av mina favortilärare, grejen e att jag trodde att vi började 12.15 idag, men icke sa nicke! Vi började tydligen vid 11, nice...
Jag satt nämligen i min pjamas ett stoort oboyglas på balkongen, osminkad i solen då Mickan ringde. Hon sa (som bara Mickan kan)
E- Heeej!
M-Hej, du vet att vi börjar nu??
E. Ehhh hahaha (panik!) MIckan lägg av!
M.Nej vi börjar att skriva på svenska uppsatsen nu, Hejdå.
E- Helvete!!
Så det var bara att göra sig iordning och cykla iväg till Brommaplan, när man väll kommer fram så möts man av Annika och lite annat löst folk som står och väntar på att fortsätta skriva uppsats. Annika är alltid lika trevlig när jag kommer sent, hahah idag så mötes man av EMMA!, var fan har du varit!! Jaa godmorgon på dig också Än:)
Men bäst i SV som jag e så gick det asbra att skriva uppsats.
Men när vi skulle gå så glömde jag nästan min väska, det var då min lärare kläckte ur sig den här sköna kommentaren;)
PÖSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0