Glad men ja men

Nu ligger jag och Sunshine på madrassen och gör bajsbiologi.
Men  nu ska vi släppa det och prata om gårdagen. Det hela började i Rålis där jag och Sunshine mötte Bigge och två av hennes kompisar. Sen böt vi plats och satt sedan och pratade lite. Sen kom det lite folk och satte sig runt oss, sedan gick jag, Sunshine, Alexis och Axel och hämtade Annika vid tunnelbanan, vilket vi är VÄLDIGT glada över att vi gjorde då Linus ringer och säger att polisen kommit dit och tagit alla som hade sprit med sig (alltså fick Bärta, Holly, Agnes och två av hennes kompisar åka polisbil hem)
Dock klarade sig 5 stycken så vi var fortfarande ett litet gäng i alla fall!
Efter en timmes vandring hit som innehöll massa fotografering och en ledsen Emma som tappt bort sitt åkkort (så om någon hittar en silvrig busskortsficka från ordning och reda, call me!) så bestämde vi oss för att åka till Tanto!

Väl i Tanto var det några scary people, men vi hittade fräckaste platsen att sitta och ha det trevligt på och skålar utbringades för människorna som hade sprungit från polisen i Rålis!
Efter någon timme kommer en skön prick, Esmeralda dit och joinar oss! Allt var trevligt och alla var glada små prickar. Sedan stack Linus och Alexis hem och ringer sedan på vägen och säger att POLISEN är på väg mot vårat håll.

Alla panikar


Duktiga jag tog med mig alla Fridas saker och limen (Y) Sedan sprang alla som vilda hönor upp i skogen, jagade av polisbilen, upp på ett berg *flås, flås*
Här förlorade vi två blondiner och en kille som inte hade tillräckligt snabba ben för att springa från polisen. Kvar uppe i skogen var nu JÄRNGÄNGET (Jag, Einar, Sunshine, Axel, Esmeralda och Filip)
Vi satt på berget i skogen i 15-20 minuter och polisen gav upp. Sedan mötte vi en Annika och en Frida uppe bland kolonihusen, då fick jag och Sunshine min handduk och hennes tröja tillbaka (tack äännish)

Sedan gick vi två och två, med mellan rum ner för berget och inga poliser tog oss inte! Lite förvirringar mellan mig och Sunshine på vägen (hon blev charmad av en Axel, men vi fann varandra fort igen!)
 
Järngänget, de oslagbara, Einar, Filip, Axel, Esmeralda, Emma, Hanna, hell yeah!

Men, inte är det slut här inte... he he he. Nej, för på tunnelbanan kommer jag på att jag VERKLIGEN måste kissa och jag måste kissa NU, inte sen! Så jag tvingar av Sunshine från tuben, kramar av alla hej då och sen springer jag, fort som fan åt något håll.. haha. Sen när det väsentliga var avklarat, gick (småsprang) vi tillbaka till tuben och SJÄLVKLART missar vi sista tunnelbanan hem...

Panik igen

Jag ringer min far och berättar, sen ringer jag Taxikurir och våran chaufför var snällast! Han sänkte priset och vi behövde bara betala 200 riksdaler från Mariatorget till Bromma (plus en runtur som var gratis för att Sunshine skulle ta ut pengar)
Väl hemma var allt chillpill och vi gick upp och sussade. Båda somnade fort som små söta kaniner.

Jävla massa motion vart det igår! Ni vet, jg och Hanna gick från Nockeby och hem, sen sprang vi till en buss, promenerade omkring på Rålis hur mycket som helst, sprang i Tanto som rädda kaniner i äckligaste uppförsbacken, sprang från tuben till kissplats, sprang från kissplats till tuben och sen så fick vi vila. Yesssss.

Dagens härligaste: Pyjamas och mjukiskläder (Y)


PÖSS!

Järngänget minus jag, jag står bakom kameran, och gud vet vad Hanna gör på den bilden alltså :D

Kommentarer
Postat av: Esmeralda och Filip

va trevligt att få hela vårat äventyr publicerat :P och va grymma vi va som klarade oss undan från POLISEN hela långa kvällen :D

pussar

2009-05-22 @ 17:13:26
Postat av: Hanna (Sunshine)

Haha, vårat äventyr ägde vi var fett bäst :D Pussaar!

2009-05-22 @ 17:54:22
Postat av: emma

Åhh vad många pussar jag fick! hahahaha jaa det var en skojsi kväll:P

2009-05-22 @ 21:37:19
Postat av: Moa

Jag har hört att det är lite B att hänga i Rålis, Emma ;)

2009-05-23 @ 23:22:24
URL: http://mmnw.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har hört att du är lite B Moa:D xD

2009-05-24 @ 01:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0