Helg!:D

Så är valborg helgen slut...
Men fett kul var det! Valborg började med att Jag,Carro, 4 av Carros kompisar, Kajsa(bajsa), och The Grinch åkte till Rålis för att träffa Anni, Sunshine mfl och se majbrasa. Men de hade ingen majbrasa och Sunshine hade vart tvungen att åka hem.. Så vi träffade Anni och hennes rebeckor vid fridhemsplan men efter betenketid så orkade inte de inte följa med till Judarn och åkte till Mupplands Väsby istället...
Så jag och Carro, C`s kompisar och Grinchy åkte till Judarn:)
Där fanns det en liten eld och ca 40pers som hade kul:) Jaa det var faktiskt väldig kul;) Efter ett tag var det dags att dra hem och så sov Carro hem och sov över oss mig.
På fredagen så var jag Hos Sunshine som visade runt mig i Brottby , och vi cyklade till filmisbron!:D
Jag sov där och sen på Lördagen så drog familjen till Sigtuna kul:).
nu sitter jag här och skriver och ska snart ut och spåra med moe hoppas att det går bättre än andra gången! PUSS!  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0