I DEN FIIINA DELEN AV RINBO

Hemkommen från en lövly helg på RINBO i skärgården.  VAAD gjorde jag där undrar ni nu?
 Jo jag va på ett träningsläger för voffsar som försvaret fixade, med min MOE.
Det var jättekul men jobbigt! Våran grupp var bäst, och hade lätt roligast.
Kommer hålla kontakten med sköna människor som: B1, B2, Bitchy, Dr, Stevens:D
Mollen var huur duktig som helst och förvånade matte flera gånger!!
Fick 4 nya smeknamn:
- Bromma
-Brommabruden
-Bondbruden
- Björn (!)

Tror faktiskt inte att det var en ända som kallade mig för Emma nångång, inte ens ledarna hahahahahha! 
 Dagens Mysigaste: Glass med mina new bitches på donken trappan i T-centralen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0