Långhelg, Sunshine, komplimanger och Spontana KRAMAR!

Nu är det långhelg och jag borde plugga, borde var ordet sa bill... Har sjuuukt mycket att göra men vi har satt en deadline till 3. 00. Så det ordnar sig nog ska vi se!
Just nu sitter jag i Sunshines säng och lyssnar på Erik Fucking bästa Hassle!! Har träffat en skön brottbybo och blivit rundvisad bland Brottbys gungor och skola. Nu letar vi taggade som vill till rålis imorn (tors) kom igen nu människor tagga till!!!
En annan sak som är viktigt och kul som jag tror att folk har glömt lite är komplimanger! Glöm inte att ge det till de du känner men även till de som aldrig har träffat förut! Har männskan en apsnygg tröja tex, säg det!!
Det är som tex när jag var ute med moen igår, träffade vi en tjej i typ min ålder så vi snacka lite medans hundarna busade loss. Sen när vi båda skulle åt var sitt håll så sa hon plötsligt; Du förresten vilket fint hår du har! Då blir man bara så himla glad:D
Spontana kramar är också en bra grej, man behöver inte ha en anledning alls att kramas det kan man göra hursomhelst, varsomhelst, och närsomhelst!
Vilket mysinlägg det här blev! Men jag hoppas att jag ser er sköna människor på rålis imorn! 
Dagens: Dans made by myself när jag  körde tha felicia dance hahahaxD 
(var är rålismänniskorna)xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0