LÅNGHELG

Så var långhelgen nästan slut, skönt det har vart även om det inte blev så mycket sömn just.
I fredags så drog jag och ett gäng sköna människor: Neda,Nedas Bumbi, Bajsa, Greta, Carro, Matilda, Agnes, och LInn till en fest i Ålstensgård hos Jacob.
Fett kul! Sköna människor och hög musik vad mer kan man begära? När vi kom dit så träffa jag på en kompis från stallet Amanda! Hon var där med sin kompis Rabarber och vi hängde hela kvällen fett kul! Carro blev banans och Greta suktade efter snygga brommabor men hon var trogen! Jag måste ändå tacka Oscar som såg efter käre Barro lite!

Idag har jag bara pluggat historia (prov imorn), det går sådär...
Veckan som kommer nu måsta jag göra allt det här: 2 kemilabbrapporter, svgrupp arbete klart, biologilabb, gudnig i laddan klar, biologiskrivmoj, fysiklabb, hiprov imorn, djurkunskapsorov på tis, och JÄTTEsvårt Kemiprov på torsdag, + så måste jag göra klart alla USApappren tills på torsdag, för på fredag drar jag och Mollen till skärgårn för att träna!
Men sova kan man göra när man dör så det här går nog bra (A).  

(Bajsa menar odödlig)
 
DAGENS: CITAT: Emma-  Du vet att hon kommer döda dig om du lägger upp den på facebook?

Bajsa- Det går inte för jag är OMÄNSKLIG haha! 

Bild på syster yster! 



 

Kommentarer
Postat av: ajsa

Åh, vilken fin bild!! INTE! :( DU HAR JU SÅÅÅ MKT FINARE ÄN DENNA :)<3

2009-05-25 @ 11:43:44
Postat av: emma

käft den e visst fin!!:P

2009-05-25 @ 20:18:19
Postat av: carro

SA JU ATT DU VISSTE ATT JAG SKULLE DAMPA OM DU LA UPP BILDERNA!!! "nej, seriöst carro jag trodde det skulle vara okej, du är ju söt där ju"



och vadå bananas?? (A) lite lullig kanske..

2009-05-25 @ 22:24:35
Postat av: emma

Eh carro det är inte dig hon menar... Det är Sunshine;)

2009-05-27 @ 09:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0