Sommar...

Den 9 juni så slutar vi!! Klockan 11 så blir det sommar,sommar,sommar!! 
Längtar till Antibes där jag kommer ha fett kul med; Sunshine,Sara , och Barro<3  (och Bajsa såklart)



1.

Och nu så vill jag sjunga

att sommaren är skön,

och träden är så fina

och marken är så grön,

och blommorna är vackra

och höet lukta gott,

och solen är så solig

och vattnet är så vått.

Och lilla fågeln flyger

i boet ut och in,

och därför vill jag sjunga

att sommaren är min.

2.

Och jag vill också sjunga

att fjärilar är bra,

och alla söta myggor

dom vill jag också ha,

och jag är brun om bena,

precis som det ska va,

och därför vill jag sjunga

att bruna ben är bra.

Och jag har nya fräknar

och prickigt sommarskinn,

och därför vill jag sjunga

att sommaren är min. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0