SOVA

Är snart det jag ska göra:) 
Har inte gjort så mycket alls i skolväg idag (förutom att va i skolan). När jag åkte hem så stannade jag och bigge vid donken och testade  den nya Mcflurry Marängswiss, den var faktiskt riktig god!! Sen så hjälpte jag och moe Bigge när hon delade ut pyttelite reklam  för 12:an loppet. Sedan så hade vi 1min att åka till Bigges friidrottsträning, men med min cykeltaxi så gick det fort vingligt och braa:) För övrigt så sover Bigge  i mitt rum nu hennes familj hade tydligen rymt till landet klurigt, lurigt.
Dagen skämt: Lova och jag vid Kemin, (obs extrement intärnt) Mounir är en dum fysiklärare.

E- (till kraft) Va?!Har du Mounirs mobilnummer??!

L- Jaa, det skulle ju va lite läskigt faktiskt...

E- Aaa nu vet vi varför Kraft har MVG i fysik (menande)

L-Aaa somsagt till det behöver man ju en hård fjäder.. Och lite Kraft  till de oxå... ahhhahahah

E- Får skrattattackXD
PÖSS!(tidig random bild från skolan)

Kommentarer
Postat av: marie

hahaha :D

2009-05-08 @ 07:42:15
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Förstog inget=/ haha

2009-05-08 @ 18:36:36
URL: http://charlottiish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0