TIDSOPTIMIST!

Om ni inte visste det så är jag nog världens värsta tidsoptimist!
Som imorse, då skulle jag möta min lövly kompis Moa vid Högand kl 10.30. Kruxet var bara att jag vaknade kl 10.45...
Men JA bravo emma liksom:P Så jag ringde Moa och hon och hennes söta vovve Puzzel kom och väntade medans jag(snabbt faktiskt) gjorde iordning mig och så drog vi till hundstallet som hade öppet hus.
Vi kollade på hundstallet och körde lite agility med hundarna sen drog vi hem:)
Vi var ute i 3timmar och när vi kom hem så var Mollen så ärligt trött så hon la sig ner och slocknade på en gång.

Igår så var jag i Mupplands Väsby och körde Agility (igen), på en riktig bana Molly och Märta var jätteduktiga!
Sen när jag var på väg hem så muppade SL så att jag inte hann till ridningen... Nu har jag typ 4ggr att rida igen...
Men iallafallså träffade jag en väldigt skön skåning på vägen hem:Linn.
Hon bjöd mig hem till henne, så på kvällen bar det av till Linn`s Casa!
Kul var det:D

DAGENS: Sötaste par: MOLLEN OCH PUZZEL, bilden är tagen av Moa.(www.mmnw.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, men du var snabb på att fixa i ordning dig iaf =D

2009-05-19 @ 18:28:40
URL: http://mmnw.blogg.se/
Postat av: emma

jaa snabb som blixten alltid:P

2009-05-21 @ 00:09:41
Postat av: kajsa!

or naaaaaaat

2009-05-22 @ 11:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0