Bengans!

Idag så hade vi matte B NP, och jag tror att det gick riktigt bra faktiskt:O!! Fatta vad glad jag kommer bli om jag får VG i ma B! Nu sitter Bigge här och stämmer min gitarr, fick nyss veta att den är perfekt stämd! Tur det.
Efter skolan så åkte jag med Bigge till stan för att köpa en present till hennes ineboende brorsa. Det blev ett presentkort på en asgrym musikaffär som hette Bengans!  (vems ideé´var det??) Min ofcurse:) Jag älskar att hitta presenter köpa och ge dem det är askul!
Nu sitter vu och lyssnar på en skiva som jag köpte där Veronica Maggio, fett skön somrig.
Dagens sjukling: Sunshine poor Baby...
Här får du en låt Hanni<3   




Kommentarer
Postat av: Hanna

PÖSS :D

2009-05-13 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0