1-09-09 KICKAD

Efter min powerpoint presentation i U.S history så kom Myranda, en kompis till mig och hämtade mig. Jag skulle till kontoret och det var "brådskande". Blev inte så rädd, eftersom Mrs seaney och jag har pratat jättemycket och är "kompisar", hon är helt klart på min sida så jag kände mig trygg!:P
Mrs Seney, tittade på mig stängde dörren och satte sig ner. Sedan sa hon:
S- April wants you out of her house.
E- HAha, ehh why?
S- Eh becuse you blocked her on FB...
(Vi kollar på varandra och jag börjar asgarva! Hahahaha så jävla omogen April är! S börjar oxå att garva)
E- So, when am I moving? To the weekend, or tomorrow? (detta hände på en mån)
S- She wants U out by tonight, out at once.
E- What? So were will I sleep 2night??
S-well thats the problem we dont now yet hun... 
 
Men det känns ju tryggt! Jag satt där medan ca 3 lärare + Seaney diskuterade vart jag skulle ta vägen, lille jag:P.

Så bestämde sig en som jobbar i kontoret, Jamie Clark att hon kunde ta sig an en förvirrad blond svensk unge. Men bara för en natt dock... Men det räckte för mig! Jag  sprang på XC (crosscountryn) och vid 17tiden så drog vi till mitt "house of horrors" hahahhaah! För de ville inte skicka dit mig nu när jag är kickad. April (yeey favoriten i huset!!INTE) Jag log och sa hej, sen så rusade jag ner för trappan, drog fram mina resväskor och började att slänga ner mina saker i dem.( som de gör i top model) Jag vill bara komma därifrån så fort som möjligt ju!
Så slängde vi alla väskor i Jamies truck (förövrigt är det bilen som alla har) och drog. Såklart hade jag glömt några sake ri tvättmaskinen GLÖMSK, så vi var tvungna att åka tbx och hämta det, awkward!!
Jag  vände mig om i dörren såg April i hennes fula små grisögon (seriöst hon är en blandning mellan gris och rätta i en överfet ond människoform)!!!!!!!!!!
Jag såg henne i ögonen och sa : Well bye?
Och bara stirrade på mig och sa ingenting, var jag förvånad nej.

Sen så åkte vi till en annan del av Penrose och giss avad jag sa det första som jag sa när jag kom in i deras hus?
OMG its so clean!!, Jamie och hennes man garvad eoch sa wooow Its good that you come out from that place or you would have been brainwashed! AHhahah vilken lättnad att va med normala människor igen!!

Den Kvällen åt jag också min första subwaymacka ever den var asgod!!! MUMMSI!!
Den första natten då jag utan någon ångest eller nån orolig känsla i magen som jag sommnade för första gången i Colorado, can my real american life beGIN NOW?:p <3


Kommentarer
Postat av: felicia

Vilken organisation åkte du med? :)

2009-10-04 @ 16:36:11
Postat av: Anonym

explorius:P ISE

2009-10-05 @ 03:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0