HC (Homecoming!!!) :D

Heeej
Jag saknar er hemma såå mkt!

Vi hade alttså homecomingdance i lördags med temat  och jag fick låna min kompis klänning och hade sen mina nya skor
och accessoarer och sånt ofc! På morgonen vid 11 tiden så åkte jag och några kompisar och fixade naglarna, fransk manikyr på både tånaglarna och fingrarna hihi kul:P
Sen vid 3(!) tiden så åkte jag och min kompis hem till mig och min kmpis niki fixade mitt hår tog ca 1½ timme! Hahahah min hår är ju ganska tjockt och envist som hon sa och hahah men det blev fint!! Sen så tog vi med klänningen som för övrigt var i färgen "hot pink" och alla grejer och åkte till nikis där vi bytte om och sminkade oss!
SEn så kom min date en annan utbytis, Lasse från tyskland, och jag fick en såndär blommgrej runt handleden som alla får, och vi åkte till ett ställe som heter Pizza Madness och åt middag där. Hhahahah alla stirrade på oss för att vi va så uppklädda men det var kul!
Sen så åkte vi till Nikis pojkväns hus och kollade lite på film och vid 9 tiden så drog vi äntligen till skolan, vår homecoming hade temat Circus Soleil, coolt va!! Där dansade vi hela kvällen och det var askul!!  Hahhaha vid 12tiden så tog det slut och vi fick schus hem, där jag somna på en gång:)
Har faktiskt  träningsverk i vaderna sen dansen och alla tyckte att jag var jättefin:)

BTW so har jag fått mina skolfoton hahas er helt ok ut:)  

  PUSS!! <3

Kommentarer
Postat av: syster

hur gick att det att gå i klackarna? :P hahaha fransk amnikyr kan verkligen INTE se dig med det XD OFTA NI ÅT PIZZA? CLASSY :p hahahha saknar dig pumba! hälsa dina nya vänner <3 <3 <3 (pizza var säkert toppen :)

2009-10-06 @ 18:01:24
Postat av: zture aka pumba

pizza var jättebra faktiskt;)

Och det gick faktiskt bra att gå i dem kunde tilloch med springa idem!!! Ha ha! Men jag tog av dem när jag skulle dansa men hade fixat fransk manikyr på tånaglarna oxå;)<3

2009-10-07 @ 04:31:21
Postat av: kajsa

hahahaha oj så dina naglar fick en extreme makeover alltså? :P hahahaha duktiga du <3

2009-10-12 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0