Helg älg (kännde för att rimma)

Ok helgen då! :)
(BTW så köpte jag vyjort i onsdags så snart ska jag skicka mina 20vykort (19) klassen vill ha ett brev istället så ok då!) :p

Fredag: Sista crosscountry meetet, jobbigt men sprang mitt bästa! Gjorde nytt personligt rekord iallafall:)
25.03min på 5km. Nöjd men var ändå lite besviken för jag ville såå gärna ha 24min någonting. Och när jag sprang mot finallinjen så såg jag klockan, men kunde helt enkelt inte hinna in till 24 någonting, ibland är 4 sekunder en väldigt lång tid... ;)
På kvällen så såg familjen på "The proposal" har redan sett den men den var rolig ändå! :) Jag var helt slut somnade i soffan:)

Lördag: Upp klockan 7am (!) för att åka i deras enorma röda van till deras gudson som fyllde 7. De var i ett fint område och barnen var roliga hahaha.
Lane (han som fyllde 7) är helt galen i baseball, och jag spelade baseball för första gången i mitt liv, tro det eller ej men jag  var duktig!! Jag var en av de bästa (kanske för att motståndarna var gammla/eller 7år)
Men ändå!
På kvällen så åkte jag med Alissa till vår Highschools footballsgame, och vi vann såklart;) Lite konstigt är det ändå att alla här vet nått/flera saker om mig (spelar ingen roll om det är sant eller inte) jag är tydligen ett populärt samtalsobjekt? Hahaha men det är ok, de är ju inget illa som sägs om vi säger så;)
Efter fotballsmatchen så åktevi omkring och Sonic som en drivein/snabbmats/smoothi sak.
Där satt sen jag,alissa,brilie,briana,och sam och några andra och flummade:) Roligaste var ju lätt när Briana spilde sås över sig HA HA!! Sen så åkte jag hem och däckade (trötter).

Söndag: Vaknade 11.16 lite panik, men heey jag var ju iallafall utvilad!
Åt frukost och pratade med folk på skype, älskade svennar<<3<3<3<3!
Pratade med min världens bästa familj i min nya mobil:)
Niki ringde och vi bestämde att jag och hon (+ nån grupp så att det blev gratis) skulle till ett spökställe! Det låg nån biltur bort, och innan så åt jag och Niki en sallad på Pizza Madness (nyttiga!!)
Det var full snöstorm så jag hade min fjällräven (älskar den jackan varm!)
Spökhuset var lite innomhus (fallfärdiga ruckel) och utomhus i snöstormen och det heter Baskin Joes. Det är rankat som nr.4 läskigaste stället i HELA usa!!!
Och det var läskigt!! Monster som jag en med motorsågar, blinkade ljus, clowner som jagade en snubblig emma i halkig snö osv. 
I en del av huset så blev vi jagade av ett spöke och helt plötsligt så blev gången smalare och jättemycket lägre så vi var tvungna att krypa i en lång bäckmörk tunnel som gick brant upp och ner folk hasde omkring och ramlade, tills vi kom till en slags låda vi blev inskrämda in  i den, och de stängde dörren och så for vi iväg nånstaans.
Sen var det massor med mer monster, gångar, och luftmadrasser som låg under snön så det kändes som man sjönk, och luftgrejer(typ madrasser) mellan väggar så att man var tvungen att backa genom den, för inte få en kvävningskänsla!
Läskigste var det när de delade på oss så man var tvungen att ensam gå in i en kista, de stängde den och det var kolmörkt och de snurrade runt den klösde på den och bankade,på den, och sjöng: " round round they go and then they dieeeeeeeeeeee!" Det var PRETTY SCARRY!!! men jag  överlevde!!

På vägen hem så var det VÄRSTA  snöstormen och det låg ttyp 20cm snö på vägen! Och vi körde bara i typ 40km i timmen för att vi inte ville dö!
Men kom hem säker och gick och la mig:)

BTW så har jag skrivit upp mig för nästa sport; BASKETBALL! YEEEY KOMMER BLI ASKUL! :D

PUSS ÄLSKAR ER MEST!! (ni få trogna som läser min blogg glöm inte att kommentera!!:) <3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: sis

VILL VILL VILL OXÅ GÅ I DET SPÖÖÖKHUSET!! AVIIIIIIIIIIS <3 (fegis)

2009-10-28 @ 20:42:15
Postat av: CARRO

ååååh hahahaha "ja var bäst... fast mina motståndare var ifs 7 år!" LOOOVE YOU :D



ååååh ja vill också prata med dig på skype!! dags att ta tag i det där nu :) <3<3

2009-10-28 @ 21:02:34
Postat av: annika

Men fy vad läskigt emma! HUR överlevde du? Jag hade lagt mig ner och dött av skräck, speciellt om jag hade blivit jagad av en clown! :O

2009-11-08 @ 00:19:50
URL: http://wildheart.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0