MAT!! Mmmm

Det finns så mkt mummsigt här!! Oreos, twinkies, (fast oreos är godar!), B&J's i alla dess smaker, och ofc frappuchinos på starbucks!! Men det ligger gansk långt bort tur det;) Och min familj gillar att baka alla möjliga sorters bakverk typ hela tiden hehehe..
Men jag har advanced PE och crosscountry varje dag och gör 100 situps 2dagar, 1 vila, 2dagar en vila osv :)
Ohh och jag har också köpt ascoolt (billigt) schampoo och balsam och nån mousse grej som vär bra för vågigt hår som jag har hahah:P

Och imorn så har vi sista dan i skolan sen så har vi octocberbreak i en vecka yeeeeeeeeeeeeey! Zturedansen!!

Usch i helvete vad jag saknar er:(:( GLÖ MIG INTE!!!! <3

MUmma...
Döm mig inte frukt är också godis!!



Ser ni det går åt det bättre hållet!!:)



Kommentarer
Postat av: syster

duktig emma!

2009-10-08 @ 15:30:16
Postat av: carro, har ingen blogg men anna har :D

jäääääävlar, vad ja blir avundsjuk när jag ser allt gott :( och du tränar sjukt mycket!



SAKNAR DIG

2009-10-08 @ 21:52:46
URL: http://fjortizzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0