min dator gillar inte usa!

Ok, min dator laggade och vi åkte till best buy. Det visade sig att min hårddisk var knäpp, och jag var tvungen att byta! Men de skulle försöka att rädda mina bilder och mina videor det är ju så många minnen!!! <3
Men efter ett par veckor så sa det att de inte kunde rädda mina bilder och videor, så de sa att jag kunde skicka hårddiskrn till deras huvudkontor där de kunde rädda minnenna. DE hade tillochmed räddat hårddiskar med hårdiskar med kulhål i sig. Det skulle kosta ca 400dollar...
Men vi skickade iväg den och nä nä några veckor senare så ringde de och sa att jag var tvungen att betala 1666,44 dollar!! Hahahha de kan de ju glömma!
Så vi åkte och hämtade tillbaka hårddisken och jag ska skicka den til lilla landet lagom sverige!! Och de ska få fixa det istället, för bilderna är waaay så viktiga för mig!
Hoppas att jag slipper och hålla på med datorn igen där;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0