NAMES!

Jag har fått en hög med nya smeknamn här i US! 

Fez- Chris min värdbrorsa kallar mig det efter Fes i The 70´s show hahaha men jag gillar Fez så det är lugnt;)

Candy Cay- Av min värdpappa för att hmm vet faktiskt inte! Meen han kallade mig candy först men sen sa han att det var något dåligt i USA så det blec Candy Cay:)

Foreign- Av min kompis Katie:P 

Sweden- Undra vrf?? :O

E/Em- Hade jag oxå innan ju men med amerikansk uttal hahah yeey!

Jag gillar smeknamn:P


Bara för att jag älskar den här bilden:P

Kommentarer
Postat av: fjårtiz berta (egentligen baarroo <3)

haha säämst uppdatering!! va händer där borta??!¨vill veta aaaaallltt :D saknar dej så de gör oont

2009-10-18 @ 00:53:49
Postat av: sis

vill bara först säg att fjortis berta är det sämsta namnet någonsiiiiiin!! jajaj idag gick jag och fjårtiizz berttizz på mollypromis, vi saknar dig FEZ!! KOM HEM!! HÅLLER MED BARRO-UPPDATERING OCH SKYPE NU SIS!! MESSA OM BRAIGA TIDER!!

2009-10-19 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0