SPIRITWEEK!!:P

Spiritweek är en vecka då man ser till att ha bra schoolspirit m.m:P Det finns massor med kul saker att göra med mera:P 

MÅN: CRAZY SOCK DAY! Jag och Lissa hade olika strumpor på os och så bytte vi skor (min briljanta idee ofc!)

TIS: TWIN DAY! Jag och Lissa hade likadana kläder på oss och så fixade Lissa sitt hår så att de tblev lite vågiare, coolt!  Efter skolan så åkte Lissa och jag till en "stad" som heter Pueblo, där vi gick och handlade saker till mig för homecoming! Jag köpte ett par svarta fiiiina skor, en svart kuvertväska, ett par rosa örhängen, solglasögon, och en sovmask(solglasögonen köpte jag bara för att de var ascoola! Sovmasken av samma anledning.;)) Vi stannade vi STarbucks och jagköpte en av mina favoriter en jordgubbs frapochinno (se bild) MUMMA!!


TORS: NEON DAY!: Jag hade på mig mina blåa shorts somjag köpte i Antibes, mina gröna Paul Frank tröja och mina röda skor. (Min Flyg outfit) ;)
Vi had eockså POWDERPUFF på kvällen!! För er som inte vet så är det när tjejerna i skolan spelar amerikansk football, mot varandra. Juniors/Freshmen VS Seniors/Sopohmores. Juniors/Freshmen hade vita jersys och seniors/sopohmores hade blå jersys.
Alla trodde att de blå skulle vinna för att seniorsna hade aldrig förlorat under sina år här, men hahahha den här gången så gjorde dom det!! Hahahahha och gud va seriösa de va!! De var verkligen tufft, hårda tacklingar och några blev skadade, tex så hoppade ett finger ur led.
Innan matchen så åkte jag och Katie till hennes hus för att förbereda oss för att alla klär ut sig i masso r med galna färger och sånt innan matchen.
Och det var fett kul när vi vann!! Alla kramade varann och skrek i en stor hög, och skrek "de är inte undefeeted anymore!!" Väldigt kul:)

TORS: Superhero day: Klä ut dig till din super hero! Jag klädde ut mig till BEN AND JERRYS!! xD Hahhaha jag tar och lägger upp bilder sen det var iallafall fett kul:P
XC meet gick faktiskt riktigt bra med tanke på att halva banan var sand:O 5Km på 27min helt ok men jag har sprungit bättre!!:D

FRE: Blue and glod day (skolans färger) Men juniors var blå, vi hade en 2 tim(!) lunch och då hade vi vår "club day". Det var fett kul!! Man kunde kasta pajer på folk, och kasta en boll på en grej så att lärare åkte ner i en vattentank m.m! Det var kul och min grupp (yearbook) gjorde och sålde sockervadd:)
På kvällen så hade vi vår homecominggame och vi vann 33-0 hahah bäst! :D
Men Erikson en kille i laget blev hårt taklad och bröt sin arm på 4 (!) ställen!
Våra royalties presenterades också, Tahnee och Jocelyn var queen och flowergirl såå söta! hahaha
Men det var väldigt kul och jag flummade runt med chelsea ahahha:P

PUSS ÄLSKAR ER SVENNAR!!! <3

      


Kommentarer
Postat av: syster

fy fan vad jag saknar dig!! jag gråter nu, seriöst <3<3<3<3<3 jag sitter i skoan och grinar. ÄLSKAR DIG

2009-10-05 @ 09:46:24
Postat av: emma

jag gråter nu med....

2009-10-06 @ 01:09:09
Postat av: Anonym

och vi älskar dej ;) <3

2009-10-29 @ 00:12:42
URL: http://thelaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0