XC MEET

Ok nu ska jag förklara hur ett xc meet (crosscountrymeet går till! :)

Det börjar med att vi (i teamet) blir uppkallade av Annie i speakersystemet, att vi ska bli släppta från våra lektioner, hahaha jag slipper alltid U.S history yeeeeey (zturedansen) Fast hahahha jag borde nog ha lite mer U.S history, enda ämnet som jag har ett C i. Har A/A+ i mina andra 3 ämnen stolt!!!:) När man har blivit utkallade så pallrar jag iväg till "the lockersroom" och öppnar mitt skåp och byter om. Tog typ 3veckor innan jag lärde mig tekniken att öppna mitt skåp men nu kan jag!

Vi blir upp-plockade i vår röda XC van och åker till vårt meet.
Ett meet är ett race då vi springer mot andra skolor, och vi springer alltid 5km, oftast så har vi meet 2ggr i veckan.
Idag så sprang vi en bana som vi redan ahr sprungit för några veckor sen, och förra gången sprang jag på 27min, idag sprang jag på 26:) Och jag måste ha tuggummi precis innan loppet som jag kan ha i munnen medans jag springer, vet inte men det är nått knäppt, det går mkt bättre då!
Idag så ramlade jag, jag glömde att lyfta på fötterna när jag sprang, men på mindre än 1sekund så var jag uppe igen och jag blev så stolt övermigsjälv så jag sprang ännu fortare! Och jag hade ju mitt nya favorittuggummi idag! Vattenmelon mumma!
Och efter meeten så stannar vi på nått ställe för att äta idag åt vi på wendys, men innan säsongen är slut så har vår coach lovat att vi ska stanna på Hooters, xD!
Och jag stannar ALDRIG på ett meet, duktig va! 

man är ju inte en viking för inget!!



Stanna ALDRIG!!


Kommentarer
Postat av: syster

HAHAHAHA KMR DU IHÅG VÅRT FÖRSTA TOLVANLOPP UPP FÖR GATAN? <3 Din springstil inte undra på att du ramlade :P <3

2009-10-08 @ 15:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0