Det går sakta men säkert åt plushållet

Efter mitt samtal med Mrs Seaney så började allt gå åt rätt håll där jag hoppades att jag förr eller senare skulle få komma loss från min familj!
En dag när jag kom hem från skolan med bussen så märkte ja PÅ EN GÅNG att min rep var där! För guess what!! April hade försökt att städa, patetiskt!! Hahahha men jag hade rätt (ofc!) Min rep var i huset! Så  vi drog till ett cafe där vi kunde prata ifred. Så jag berättade om allt som jag inte gillade i huset och började gråta, gör nog det ganska ofta nu bara för att det är svårt...
 Men min rep är ascool och  förstog yeey! Han tyckte först att vi skulle göra en solutionplan, och om inte DET funkade så kunde vi byta. Men då gjorde jag mina puppyeays och han sa att han tyckte att den här familjen var en väldigt dålig match, och att han skulle börja leta efter en ny på en gång.
Men de tfick bli en hemlighet mellan hos, så inte min familj(värdfamilj) får reda på det!
Hahaahah äntligen en på min sida, sååå skönt!
Så de tär bara att fortsäatta att spela spelet tills hjälpen kommer!

Kommentarer
Postat av: kajsa

yeeeey nu har du en ny familj!! :) <3 8 syskon najs :D

2009-09-22 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0