Problemen hos min gammla värdfamilj

Det här är problemen hos min gamla värdfamilj, som till slut ledde till att jag flyttade (blev utkickad).

  • Mammans ständiga PMS på sina barn, plus hennes ständigt negativa attityd. Seröst ALLTID sur!
  • Det här låter nog brattigt, men deras dåliga ekonomi! tex så sa de att vi var tvungna att vänta tills löningen för att köpa frukt och grönt! För de hade inte råd annars..
  • Smutsigt i huset, fläckar på golvet eftersom alla gick in med skor och ingen torkade tassarna på hundarna. Dator och annat på golvet så det var väldiga smutsiga! Diskhögar och mat som stog kvar tills nån åt upp det.
  • TV/Dator beroendet! De sitter nästan alltid vid datorn och TVn är på non-stop(vilket jag tycker är dumt med tanke på ekonomin. Citat från mamman: I hate walking. Vilket är ett exempel på hennes underbara äventyrlighet (NOT)!
  • De är nyinflyttade så e känner inga i min ålder, försökte heller inte, så de ända som jag kunde vara med under mina dagar där var deras get och hästar= Uttråkad på HÖG nivå!
  • Inga måltider tillsamans.
  • Äter med papptallrikar..

M.M

 


Kommentarer
Postat av: syster

UPPDATERA MERA!!!

2009-09-14 @ 10:24:58
Postat av: Marie

jag håller med kajsa, uppdatera mera! (:<3 saknar dig zture!

2009-09-16 @ 21:09:37
URL: http://maariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0