Monarch!

Skidor i Colorado? En dag sååkte en skolbuss med glada folk från skolan upp för att åka skidor i Monarch! Jag åkte med Lissa och Sara, och gissa om det märktes att jag hade åkt skidor förut??Även fast de bor i Colorado med alla berg så åke de inte alls ofta! Btw så är snowboard mkt populärare här en skidor men jag kan INTE åka snowboard (skidor är mkt coolare)! ¨
Vi var där innan liftarna öppnade och åkte från 9 tiden till 16 tiden, gissa om var trött efter det! Backarns var huuur bra som helst!
Inget is, bara fläckar eller nått sånt! Bara nyplogat och massa pudersnö överallt! Hur kul som helst! :)

De svarta backarna var ganska svåra men jag klarade mig ner nästan utan problem!

Lissa och jag hackade fast våra stavar tillsamans och cirklade ner för backen, hahah hon hade aldrig gjort det förut men det var jättekul.  Min favorit backe var ett ställe där det hade vart en river förrut! Det var nästan som en halfpipe men med skog omkring hahha Sara ramlade massor med ggr där!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0