PROM GGR 2!!

Ok, hej igen ni få personer som läser min blogg, har nog bara mig själv att skylla då min uppdatering e så fantastisk ehh uppdaterad?
Idag hade jag iallafall en väldigt bra SOVMORGON!! Till 11.35 faktiskt! Åt pannkakor med bubbar! MUMS! Hade sovmorgon för att juniorerna hade ACT ett 4 timmars långt nationellt prov med engelska,matte, och sience. Ja jag vet jag ÄR en junior också men jag pratade med vår supersköna rektor MR.Wolf och frågade om jag också behövde göra det. Och han sa "No,no you are a forigen!" Hahhaha so sovmorgon it was!!

MEn nu från sovmorgon till prom (här är homecoming mkt större, menmen)
Så den 10 april lördag hade min skola prom! Det var "In the Wonderland" Theam! Alice i underlandet är/var ganska stort här ett tag!
Det var såååå kul!! De som jag åkte med var Lissa, Krissy, Sara, och FAbian! Först åkte vi till Pizza Madness och sen kom vi vid 21tiden till promen! Vi dansade nonstop och alla mina kompisar var där så många kramar och skratt hade vi! De hade vanliga danser men också "the chicken dance", the chacha slide (om ni inte vet vilken den är så kolla in den på Utuben!!) Det ser så sjukt töntigt ut så det finns inte, men det är så jäävla kul! Hahhaha om man e ett rum fullt med supersköna flumm-amerikaner och alla kör den i sina kostymer och klänningar hahah asså! Så körde vi YMCA också men det var typ de enda lite "ovanliga" danserna, annars var det "normal" musik som var really LOUD hahaha vi var seriöst döva efteråt!!
De hade också ett fotoboth som man kunde ta bilder  med gratis!
Efter dansen var slut så åkte vi till Sonic och körde omkring med hög musik, och jag stack ut mitt huvud genom takfönstret på bilen:P!

Om ni vill se mer bilder från dansen så kolla mitt album "Prom" på facebook :) Men här kmr mina favoriter!

Förra lördagen så var det prom på canon, en annan high school. Jag gick med Fabian, Danielle, Och några andra supersköna canon människor! Det var kul ,vi åt på red lobster innan sååå gott! Men det var inte lika kul som i Florence för det var inte lika många som dansade, och DJen SÖÖG! Men vi var där hela tiden och höjdpunkten var när "Immabe" spelades! Hahhah det var nog kvällen Theamsong! Danielle hade på middagen sagt att hon alltid hade trott att de sa "Im a bummbelbee!" Hahhaha så när den kom igång så dansade hela vår lilla grupp hela tiden!! 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0