BULLRIDING!!!!!!

Ok förlååååååååååååååååt att jag är världens säämsta bloggare, men det har vart busy på senaste tiden pussisar!
En sak som har hänt är att jag och ett gäng polare va på rodeo, jag har vart på en babyshower  (snacka om att mamman fick mycket kläder!!) Hon kommer inte behöva tvätta bebiskläder på år å dar! (Ok, åtminstånde inte på 2 veckor iallafall!!) Stacy i min drama ´klass vill fajtas med mig, men sorry fuling!! Dröm på bara skulle ju bli hemskickad på 2 röda dude!! Men om jag inte skulle hammna i trubbel så skulle hon inte va sååå kaxig som hoon e!!
Min gammla värdmamma snackar skit om mig, men jag kunde bry mig mindre, alla vuxna tycker att hon e en bitch ändå! Basketbollen e snart slut (snyft!) Blir nog soccer (hahah gud de andra kmr få sig ett gott garv!) Imorn e sista hemmamatchen i basketboll men mitt lag (Cteam) spelar inte för vi har för fåspelare, min sista match hade jag för circus en vecka sen troor jag, gjorde inga baskets (som vanligt men var asgrym ändå och vi vann) Det kom snö så vi fick 2 timmars sommorgon!!
Tittade på superbowl, saints vann men reklamen var bäst!! Kostar tydligen 19 miljoner för 30 sek men smakar det så kostar det! Klirrar dödsskönt i kistan!! (oook vart kom det ifrån då emma?)
Amerikaner verkar va lite bipolar ibland, vissa förstår man sig inte på alls! Och vissa e samma varje dag (skönt)!

Kommer upp en 4dagars helg, vet inte vad som kommer hittas på men jag ska försöka hitta på nått skojs jue!!

Hmm vad mer, åh juste jag har klippt mig!! Kapade håret med ca 1 dm, läskigt men har vant mig nu!

Har blivit duuuktig på att ta actionkort!(oftast på basketbollen) Och det är första gången in my entier life som jag känner mig smart i..... MATTE!! Hahahha det är bara för att allt som vi gör nu var allt som jag kämpade med förra året i 1:an. Men de behöver inte amerikanerna veta:)

Ohhh juste! Jag fick ett akademiskt pris i "Arts of Langugue" (Newspaper)! Snoffsigt värre, var bara ett a A4 men det är som ett snyggt diplom (att vissa fick 7 "priser" tycker jag att vi inte ska bry oss om ok?)

Ok vad mer? Ju älskar att få brev, speciellt när det finns nått fint där inne kan va fina ord eller nån fin sak! Jag fick båda i förgår då jag fick ett brev från la familla! Fick ett jättefint armband från France där det står "bonheur" på, det betyder lycka! Puss på er nu:)!


Kommentarer
Postat av: Hanna He

hehe snygg vurpa på huvudet ;)

2010-02-11 @ 12:58:52
Postat av: Hanna sunshine

HAHAHAHAHAHHAHA JAG HAR ALDRIG SKRATTAT SÅ MKT ÅT DIG OCH INTE MED DIG SOM IDAG, GUMMAN HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH

PUSS PÅ DIG SÖTMOS! <3<3<3<3<3<3

2010-02-11 @ 21:21:54
Postat av: Lotta

haha Emma, hälsa den där tjejen som vill tjaffsa med dig att du kmr sicka hela tensta på henne om hon inte håller tyst host . =) Va skönt att du har de bra och kuuul. Kraaam L8<3

2010-02-11 @ 21:58:47
URL: http://charlottey.blogg.se/
Postat av: marräng!

HAHAHHA JAG DÖÖR! :D<3

2010-02-12 @ 15:13:20
URL: http://maariie.blogg.se/
Postat av: zture

hanna he: Hahahah tack ska man ramla ska man ramla snyggt huh:)

Sunshine: Eh tack? Hhahah love ya to:P

L8: Oh farligt:o <3

mARIIIIEEEEEEEEEEEE hahhaha skulle vilja se dig rida en bull! ,SKulle forresten va askul att se er allihopa att gora det, hahahha <3<3<3<3

2010-02-12 @ 18:59:16
Postat av: kajsa

klirrar dödsskönt i kistan FARSAN BALOOOO XD <3

2010-02-13 @ 10:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0