2 easy!

Hahhaha idag hade vi vår första vårtermin dag!

Så här ser den ut; Geometri (märks att jag inte har tränat min i vanliga fall pyttelilla mattedel ihjärnan!) Ärt storlek på den nu asså!! Har ju inte räknat på nästan 8(!) månader! Om jag har räknat rätt på månaderna vill säga HAHAHHA.

Sedan så är det Junior English med 32(!) elever, hade ingen bänk idag sätt på en "fin" stol istället, men vi har en BRA lärare där!

'LUNCH i hela 25(!) min, där det blir sallad varje dag (hahah måste se efter sig ju!)

Year book som förra året, flummtimme, där jag och Brandi klädde ut oss som clowner idag och fotade med min kamera, jaa du seriösare timme får man leta efter!

Drama, men tror nog inte att jag blir kvar där länge till.... Asså FREAKS!!! Vi är typ 8 pers i klassen och de som är normala tänker sluta, och resten e läskiga! Exempel; En e anorexismal, hennes överarmar är lika smala som mina handleder, och hennes lår är nästan(!) lika stora som mina vader, ewwww!

Den första som var posetiv till den hela dram historien är quote: OBSESSED by japansk kulter (manga, animee) och med tanke på mina gammla spånga klass så ja du, manga freaks ska man hålla sig på minst en armlängds avstånd från!

Det roliga med drama gruppen (eller aa otur för min del) så är det alldeles för lätt att några små ironiska kommentarer slinker ut då och då! (Kan inte rå för det, reflex från Spånga!)

Tex; En tjej med STORA hål i sin tröja överallt (thank good så hade hon en vit tee under)
Jag är som ni vet en väldigt god hjärtad människa och tänkte påpeka det för henne(a).

E-  Ehh your shirt is broken.
T- It meant to be like that.
E- WHAT!! Ehh I meen well, ok good for you!

Annan scen (samma tjej) Vi gick in i en cirkel och skulle komma på en quote från vår favoritfilm, (The Hangover, givet)

Den här tjejen hoppade in i mitten och gjorde nått jättekonstigt, sen när vi gissade rätt så gick hon ut och sa att hon skulle tatt en annan quote, men det skulle få henne att framstå som "wierd".

Jag viskade till min kompis; "Oh no worries that damege is already done". Så vi får se! 

Köpt bla annat en bubbelvatten flaska till min kompis Amanda idag, enda sorten de har på walmart är Pellegrino, men lite finare lite bättre riiight! Hon har nämligen aldrig smakat bubbelvatten förut!!
Kom in och ställde den i mitt locker och gick till toan. Två av mina basket kompisar Mary och Marena såg den och bara; What does Emma has in her locker???
När jag kom ut så sa Mary; Emma why do you have wine in your locker?? This isn´t France lol! Hahahah jag ville busa lite med henne så jag sa; Well Mary, it have been a rough day today...
Hahahhaha åh ni skulle se hennes min!! Men hon lugnade ner sig när jag sa att det var bubbelvatten!

PÖSS!!! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du är så underbar sjuk ! <3 älskar dig forever FREAK (det finns bara freaks i en DRAMA grupp XD )

2010-01-20 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0