2010

Helt galet att det är 2010 nu!! Jag kommer fortfarande ihåg när det blev ett nytt millenium hemma på Järpstigen, 8 år gammal!
Det verkar dock (eller är) så att amerikanarna, eller iallafall de flesta i Penrose/Florence inte firar det här med nyår så mycket... Lite synd jue. Det finns en lag att i Colorado att man inte får skicka upp fyverkyrier alls förutom den 4 juli, dum lag..
Jag var först hos min värdfamilj där vi åt snacks och spelade spel, detta var under dagen det var faktiskt ganska kul! Sen så kom min värdsyster Lissa hem från sitt jobb på Subway och vi drog till hennes kompis (och min) kompis Krissy, där det var lite folk. Vi spelade Rockband, och flummade loss som bara dän hahah! Under de ca 4,5 timmarna som vi var där så garvade jag nog hela tiden! Hahahha bra workout för magen! Och vi såg på Tvn när bollen släpptes i New York vid Times Square, tänk att jag har vart där!
Vi såg också på skräckisen "Paranomal Activity". LÄSKIG! Såg inte de sista sekunderna då jag var gömd under filten hahaha!
Mycket kommer att hända här under 2010! Tex:

  • Blir 18!
  • Festivaler (Förhoppningsvis!)
  • Jag kommer hem till Sverige
  • Starta 2an i Högland med Fluff
  • Och mycket mycket mer!!! 

Jag ska också förtsätta träna, träna mer med Pälsklingen, och skaffa ett jobb!

Kommer fler än jag ihåg den här från 2000?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0