Helgen-Lyckad:P

Denna helg har varit riktigt rolig!

Fredag så lämnade hela basketlaget (C-team,JV, och Varsaty) skolan vid halv två för en ca 2 timmars lång bussfärd till TCA (en annan high school).
Först ut var det Cteam som jag är med i som spelade,det var intensed men vi vann ganska stort och jag fick mkt speltid!
Fast det höll nästan på att bli en fajt! Mellan min kompis och en annan person i motståndarlaget, vi hade bollen och då försökte den andra människan ta bollen från henne, (grejen e att min kompis är minst en dm kortare än vad jag är och motståndar människan var minst en dm längre än vad jag är!)
Dom sliter i bollen tills plötsligt den ena tjejen släpper bollen och vrålar åt min kompis:Bite me agian bitch and you will see what will happen!!!!"
Jag är närmast så jag går emellan dom och ger henne min elakaste blick, och som tur är så ropar hennes coach in henne så att jag slapp bli nerslagen i bitar hahahah!
Men heey vi vann och jag var asbra! Det var en tjej som puttade mig som fick 2 "straffar" och samtidigt kallade vår coach in oss för en timeout för lite teknik, och när vi skulle gå ut igen så tog vi alla händer i mitten och sa "GO EMMA!" Men jag missade men,men nästa gång!:P

Nästa dag var det hemmamatch och jag gav en present påse till min "big sister" vi har "big sisters" och little sister" i basketen, denna gången fick jag inte spela lika mycket... Men när jag väll var inne så gjorde jag bra ifrån mig! Men vi förlorade med en poäng!! Surt som faan men nästa gång tar vi dom!!
Såg också JV och V de vann!! 
 
När vi kom hem var hon nästan halv 5 och jag åt middag (tacos mumma!) och gjorde mig iordning, och vid halv 6 tiden så skutsade min värdpappa mig till bion, där jag mötte upp Fabian en exchange student från en high school nära min, vi såg på Sherlock Holmes och sen gick vi till  Cold Stone ( ett ascoolt glasssmoothie ställe) och han lät mig inte betala för nånting hahahah söt!

Och idag har jag bara slappat (gjort min chor) läst ut min svenska julklappsbok, och ska skriva vykort! 

Pöss darlings!!
 
ahhaha bilder som min värdmamma tog:P 


MIN NYA FAVORITLÅT!!:P 


Kommentarer
Postat av: C

emma och fabian sat in a tree, K I S S I N G :D

hihi ofta du börjar gilla den låten nu?? :o det är juu höst09 låten! :)))

2010-01-19 @ 18:44:12
Postat av: emma

Jaaa jag börjar gilla låten nu!!!:*

2010-01-20 @ 05:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0